قیمت کرکره برقی مغازه

کرکره برقی

نصب کرکره برقی برای مغازه یا فروشگاه، اولین قدم برای امنیت بخشیدن به محل کسب وکار شماست. کرکره برقی مغازه  نه تنها باعث افزایش ایمنی فروشگاه شما می شود، بلکه در حفظ گرمایش فروشگاه در روزهای تعطیل و جلوگیری از تابش آفتاب و گردوخاک به داخل مغازه جلوگیری می‎کند. اگر در فکر خرید کرکره برقی مغازه هستید و از قیمت کرکره برقی مغازه اطلاعی ندارید، در این بخش همراه ما باشید تا با جزئیات به سؤالات شما پاسخ دهیم.

مزایای خرید کرکره برقی برای مغازه

شما می توانید کرکره برقی خود را طوری برنامه ریزی کنید که به شرایط بیرونی پاسخ دهد. در واقع علاوه بر حفظ امنیت، کرکره برقی می تواند نقش یک کارگر را برای ما ایفا کند. این مدل از کرکره ها به راحی باز و بسته می شوند. کنترل از راه دور آنها قابلیت هک ندارد و تنها کسی که ریموت را در دست داشته باشد، می تواند آنها را باز یا بسته کند. در زمانی که مغازه شما بسته است و کرکره برقی مغازه پایین باشد، هیچ آفتاب و باد و بورانی به داخل مغازه نفوذ نمی کند، شیشه مغازه را کثیف نمی کند و احتمال آسیب به اموال را در مواردی چون تصادف و یا حتی در جشن هایی مثل چهارشنبه سوری، به حداقل می رساند. بسته به نوع کرکره ای که انتخاب کنید، قیمت کرکره برقی مغازه متفاوت خواهد شد؛ اما همه آنها مزایای ذکر شده را در حد بالایی پیاده می کنند.

گزینه های کنترل کرکره برقی و تأثیر آن بر قیمت کرکره برقی مغازه

شما می توانید از بین فرستنده های دیواری، کنترل از راه دور دستی، کنترل خانه مرکزی، موبایل و دستی برای کار با کرکره های هیروال خود یکی را انتخاب کنید.

کنترل دستی از طریق فرستنده دیواری و کنترل از راه دور

متداول ترین راه های کارکرد کرکره ها، کنترل دستی از طریق فرستنده دیواری و کنترل از راه دور دستی برای پایین آوردن و بالابردن کرکره است.

ادغام اپلیکیشن

کرکره های  به اصلاح هیروال می توانند به شما امکان می دهد کرکره های غلتکی خود را از طریق تلفن همراه یا تبلت خودکنترل کنید. تمام کرکره های کرکره ای را می توان با کنترل های زمان از طریق کنترل خانه مرکزی فروشگاه یا سیستم  هوشمند شما بالا و پایین کرد. همچنین می توانید زمان های مختلف را برای روزهای مختلف تنظیم کنید تا به طور خودکار بسته شوند.

کنترل زمان

سیستم های کرکره ای ما همچنین به شما امکان ادغام تایمر را می دهند. می توانید زمان هایی را تنظیم کنید که کرکره ها پایین و بلند شوند. کرکره های کرکره ای حتی زمانی که شما دور هستید به طور خودکار حرکت می کنند.

هزینه کرکره برقی مغازه

کرکره های برقی امروزی در مجموعه ای از رنگ ها، سبک ها و چندین ویژگی راحتی مختلف ارائه می شوند. اما عواملی مانند اندازه و کیفیت ساخت آنها می تواند به طور چشمگیری بر این قیمت تأثیر بگذارد؛ بنابراین، اگر از ایده و ظاهر آن ها خوشتان می آید، اما هنوز در مورد سرمایه گذاری به دلیل هزینه مطمئن نیستید، راه های کمی برای کاهش قیمت آن ها وجود دارد.

چه چیزی بر قیمت کرکره برقی مغازه تأثیر می گذارد؟

چهار عامل بر قیمت کرکره برقی مغازه تأثیر می گذارد.

عامل اول نوع پوشش است

آیا برای محافظت از فضای پیشخوان در فروشگاه خود به کرکره نیاز دارید؟ یا برای پنجره ها و درهای بیرونی خود به یکی نیاز دارید؟ هنگامی که تصمیم گرفتید در کجا باید کرکره برقی خود را نصب کنید، باید در مورد سبک آن تصمیم بگیرید. برخی از مشاغل یا صاحبان خانه می خواهند دیوار محکمی از آلومینیوم داشته باشند تا هیچ کس نتواند فضای آنها را ببیند. در حالی که دیگران ترجیح می دهند یک الگوی پانچ روی شاتر خود داشته باشند که امکان دید را فراهم می کند. انتخاب کاملاً با شماست.

قیمت تولیدکننده

قیمت تولیدکننده دومین عاملی است که بر قیمت کرکره برقی تأثیر می گذارد. همان طور که طیف وسیعی از قیمت ها برای همه کالاها و مواد وجود دارد، هر شرکتی که کرکره های کرکره ای تولید می کند قیمت متفاوتی دارد. از نظر فنی نیز بخش های کرکره برقی بر قیمت کرکره برقی مغازه تأثیر دارد، مانند نوع موتور و نوع تیغه.

نحوه استفاده از کرکره

ثالثاً، نحوه استفاده از کرکره می تواند تا حد زیادی بر قیمت آن تأثیر بگذارد. کرکره برقی بیشترین هزینه را دارد زیرا ساخت و نصب آن پیچیده ترین است. آنهایی که با باتری کار می کنند کمی ارزان تر از همتایان برقی خود هستند. آنها از باتری های لیتیوم یونی با ماندگاری طولانی استفاده می کنند و می توانند از جعبه کنترل کار کنند.

ابعاد کرکره برقی مغازه

هر چه منطقه ای که می خواهید پوشش دهید بزرگ تر است، گران تر خواهد بود. اگر یک ویترین فروشگاه بزرگ یا مجموعه ای از ویترین ها در خانه خود دارید که می خواهید از آنها محافظت کنید، پوشاندن آنها کاملاً سرمایه گذاری خواهد بود. با این حال، همان طور که در بالا ذکر شد، چندین راه دیگر برای کاهش هزینه وجود دارد، اگر این کاری است که باید انجام شود.

کرکره برقی

کدام قیمت کرکره برقی مغازه برای ما مناسب است؟

شما باید با توجه به بودجه خود، اندازه فروشگاه و توقعی که از کرکره برقی دارید، هزینه کنید .جهت انتخاب بهترین کرکه برقی مغازه بهتر است تا با یک مشاور مناسب مشورت کرده و تا همه موارد را برای شما بررسی کند و بهرین گزینه تا برای شما لحاظ کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *