درب و پنجره upvc

درب و پنجره upvc یا همان درب و پنجره دوجداره upvc ، یکی از در و پنجره های پرکاربرد است که به دلیل مزایای بی شمارش، طرفداران زیادی را به سوی خود جلب کرده است. این نوع در و پنجره می تواند عملکرد یک عایق صوتی را داشته باشد و از هدر رفتن انرژی سرمایی و گرمایی جلوگیری کند. در و پنجره دوجداره می تواند از ورود گرد و غبار به داخل ساختمان جلوگیری کند. این در و پنجره ها دارای انواع رنگ و مدل های مختلفی هستند، بنابراین افراد می توانند آن ها را با دکوراسیون و نمای ساختمان خود هماهنگ کنند. درب و پنجره upvc به دلیل عایق بودن بالا در برابر سرما و گرما، از سایر در و پنجره ها که از جنس آلومینیوم و چوب هستند، بسیار مفیدتر است.

مزایای درب و پنجره های upvc

درب و پنجره ها و درب های upvc دارای مزایای فراوانی هستند. این ها نسبت به در و پنجره های چوب، قوی تر و مقاومت بیشتری دارند و در مقابل قفل ها نیز مقاومت دارند. این ها دوطرفه باز می شوند و تهویه مناسبی را فراهم می کنند. این ها همچنین برای روکش و زهکشی پلاستیکی مناسب هستند. نیازی به نقاشی و نگهداری ندارند و با یک پارچه مرطوب به راحتی تمیز می شوند. این ها با فولاد گالوانیزه تقویت شده اند و در برابر شکستگی مقاوم هستند. همچنین، امنیت بالایی را فراهم می کنند.

upvc دارای دوام و کارایی بالایی است و نیاز به نگهداری کمی دارد، که برای در و پنجره های شما بسیار ایده آل است. این مواد عایق حرارت و صدا هستند و در نتیجه هزینه های انرژی را کاهش می دهند. همچنین با فولاد گالوانیزه تقویت شده اند و در شرایط آب و هوایی سخت، پوسیده و زنگ نمی زنند.

درب و پنجره های upvc با میدان دید وسیع و تهویه مناسب

درب و پنجره های دوجداره محوری را می توان در ابعاد بزرگ استفاده کرد که در این حالت میدان دید وسیع و بدون مانعی را پیش روی افراد قرار می دهند و همچنین حین باز بودن، کمترین فضا را اشغال می کنند.

تهویه مناسب دیگری که با استفاده از در و پنجره های دوجداره محوری فراهم می شود، این است که وقتی این در و پنجره ها به حالت نیمه باز قرار می گیرند، جریان هوای تازه به سرعت از قسمت پایین وارد منزل می شود و هوای رکوده نیز از قسمت بالایی در و پنجره خارج می شود. بنابراین، در و پنجره های دوجداره محوری برای مکان های مرطوب و نیازمند به تهویه مناسب، از جمله سرویس بهداشتی، گزینه بسیار مناسبی محسوب می شوند.

محافظت در برابر گرما و سرما

بیش از ۳۳٪ از اتلاف انرژی در ساختمان ها از طریق در و در و پنجره ها رخ می دهد. سیستم های در و در و پنجره  دوجداره دارای مزایای بسیاری هستند که موجب رفاه ساکنان هر ساختمانی می شود. سیستم های در و درب و پنجره ساخته شده از پروفیل های upvc ، علاوه بر زیبایی و ظرافت ظاهری، دارای مزیت های متعددی هستند که در نهایت موجب آسایش در هر ساختمانی می شود.

از مزایای درب و پنجره های upvc می توان به این مورد اشاره کرد که به خوبی می توانند از نفوذ هوای سرد و گرم به داخل محیط جلوگیری کنند.  مناسب ترین و بهترین ماده که در ساخت قاب درب و پنجره upvc استفاده می شود و باعث جلوگیری از اتلاف انرژی می شود، وینیل است. اما باید به یاد داشت که فریم در و پنجره دوجداره به تنهایی نمی تواند باعث کاهش مصرف انرژی شود، چرا که جنس و نوع پروفیل به کار رفته در در و پنجره از نظر تعداد پروفیل و نوع عایق بندی آن نیز مسئله مهمی در کاهش مصرف انرژی است.

درب و پنجره های دوجداره upvc قابل استفاده در مناطق سرد نیز هستند. این در و پنجره ها دارای عایق بندی بالایی هستند که باعث کاهش اتلاف انرژی و صرفه جویی در مصرف گرمایش می شوند. همچنین این در و پنجره ها با توجه به مقاومت در برابر تغییرات دما، از تشکیل شبنم و رطوبت در داخل در و پنجره جلوگیری می کنند.

دوام و ماندگاری بالا

این در و پنجره ها دارای دوام خوبی هستند و نقش یک عایق صوتی را ایفا می کنند.

تنوع رنگ بندی

درب و پنجره های upvc در رنگ های مختلفی تولید می شوند. برخی از رنگ های موجود شامل سفید، مشکی، قهوه ای، آبی، سبز، زرد، قرمز و نقره ای هستند. همچنین می توانید در و پنجره وین تک را با رنگ های چوبی مانند گردو، ماهاگونی، سرو و کاج سفارش دهید.

تهویه مناسب و تامین نور

انواع این در و پنجره ها به خوبی می توانند به تهویه هوای محیط بپردازند و نور محیط را نیز تامین کنند.

آب بندی کامل

درب و پنجره های مدرن upvc به خوبی آب بندی شده اند و از نفوذ باران و گرد و خاک به محیط داخل ساختمان جلوگیری می کنند.

ایمنی

این نوع در و پنجره ها نیز بسیار ایمن هستند و امکان ورود سارقان از طریق آنها به داخل ساختمان وجود ندارد.

آلودگی صوتی

در شهرهایی که ما امروزه ساکنش هستیم، آلودگی صوتی بسیار بالا است؛ نه فقط آلودگی هوا، بلکه همهمه ای از سر و صدای موتور سیکلت، ماشین آلات و… در و پنجره هایی که تا همین یک دهه قبل تولید می شدند، حریف این آلودگی صوتی نمی شوند.

بهترین در و پنجره برای ساختمان باید ضمن کاهش هدر رفت انرژی، از ورود آلودگی صوتی به خانه نیز جلوگیری کند. در این جا نیز بهترین مورد را در و پنجره های دوجداره می توان دانست؛ این در و پنجره ها نقش بسیار پررنگی در کاهش صدای ورودی به منازل دارند.

این نوع درب و پنجره های upvc شاید از لحاظ مالی گران تر از سایر در و پنجره ها باشند، اما مزایایی که این نوع از در و پنجره ها دارد می تواند هزینه را به سود برای شما تبدیل کند؛ به عنوان مثال، عمر بسیار بالای این در و پنجره ها یکی از فواید آنهاست. درب و پنجره upvc با کیفیت بسیار بالایی تولید می شود و این کیفیت بالا در تولید، باعث می شود که این محصول عمر بالایی داشته باشد. گرانول پی وی سی در برابر سرما و گرما بسیار مقاوم می باشد.

نتیجه گیری

به طور خلاصه، پنجره های upvc به عنوان یک گزینه محبوب در ساختمان ها به دلیل مزایای زیادی از جمله مقاومت در برابر گرما، سرما، و آب، عایقی صوتی و حرارتی مطلوب، کمک به صرفه جویی در انرژی، و دوام بالا مورد توجه قرار می گیرند. نصب صحیح و استفاده از مواد با کیفیت در فرآیند نصب و نگهداری، می تواند طول عمر و کارایی این پنجره ها را بهبود بخشد. با در نظر گرفتن این موارد و استفاده از تکنولوژی های مدرن در ساخت، پنجره های upvc به عنوان یک انتخاب ایده آل برای بهبود کیفیت زندگی، صرفه جویی در هزینه های انرژی، و افزایش ایمنی و راحتی در محیط زندگی مورد توجه قرار می گیرند.

درب و پنجره upvc
درب و پنجره upvc